می تواند پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ایجاد شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ایجاد شود

نفروپاتی IgA به یک وضعیت پزشکی اشاره دارد که در آن بسیاری از پروتئین IgA به ادرار که توسط کلیه آسیب دیده رد می شوند از دست می روند. و پس از آن، بیماران مشکوک هستند که آیا پروتئینوری برای آنها ظاهر می شود.
اگر میخواهید پروتئینوری را بطور اساسا درمان کنید، باید بدانید که چرا بیماران پروتئینوری را مبتلا می کنند. به طور کلی، کلیه ها فیلتر کردن خون و حذف سموم و مواد زائد مختلف است. هنگامی که کلیه ضعیف است، پروتئین را نمی توان از نشت جلوگیری کرد و کلیه قادر به انتخاب پروتئین نیست. به این ترتیب، باید کلیه بیمار را اصلاح کنیم. فقط در این راه پروتئینوری به طور کامل درمان می شود.
امروزه بیماران چینی می توانند درمان طبی طبیعی متولد شده از طب سنتی چینی را برای درمان پروتئینوری با عوارض جانبی کمتری انجام دهند. به طور حتم، پروتئینوری را می توان در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ تخریب کرد.
برای مثال، درمان با سم زدایی که برای پاک کردن تمام مواد مضر تولید می شود، تاثیر زیادی بر تخریب پروتئینوری دارد. علاوه بر این، درمان با سم زدایی درمان مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به دلیل اقدامات آن برای متوقف کردن آسیب کلیه است.
علاوه بر این، درمان های دیگر مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، کامل حمام درمان، Moxibustion درمان، ایمونوتراپی و غیره اجازه می دهد برای کمک به بیماران کلیه با اثرات را بهبود می بخشد.
در طول درمان کامل حمام، بیماران از تمام بیماران به آب های پزشکی ساخته شده از داروهای چینی برای 40 تا 50 دقیقه غوطه ور می شوند. با استفاده از حمام کامل، سموم از بدن خارج می شوند و بیشتر مواد مغذی و خون به کلیه می رسند. این روش ایمن تر و راحت تر برای کلیه است.
آیا با پروتئینوری مشکل دارید؟ آیا می خواهید به طور طبیعی نفروپاتی IgA و عوارض آن را درمان کنید؟ لطفا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما بفرستید یا یک پیام را در زیر بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: